Werken bij Simetri
Ben jij er daar één van?
Vind je het belangrijk en leuk om de belangen van je collega’s te behartigen en invloed te hebben op het ondernemingsbeleid in samenspraak met de directie?
Vind je het belangrijk en leuk om eraan mee te werken dat het met het bedrijf en het werkklimaat goed gaat?
Durf je voor je mening uit te komen?
Sta je stevig in je schoenen maar ben je ook diplomatiek?
Kun je contact leggen en onderhouden met collega’s
Werk je langer dan 6 maanden bij ons bedrijf?
Dan zijn wij op zoek naar JOU!
Hoe dan?
Wat levert het je op?
Je leert het bedrijf en de bedrijfsvoering goed kennen.
Je doet vaardigheden op (zoals lezen en analyseren van teksten, gespreksvoering, netwerken).
Je ontwikkelt jezelf: zelfvertrouwen, durf.
Je krijgt voldoening als je iets voor collega’s kunt bereiken in het belang van de onderneming.
Je leert samenwerken met uiteenlopende mensen.
Wil je meer weten? Bel met meneer Kenan Tastan (Directeur) of mail dan met info@simetri.nl
De Centrale Cliëntenraad van Simetri (CCS) zoekt nieuwe leden voor de zorgdomeinen HbH en Ambulante begeleiding. Wilt u als cliënt of vertegenwoordiger meepraten en –denken over belangrijke thema’s die onze cliënten raken? Of kent u iemand die uitermate geschikt is voor deze rol?
Over de Centrale Cliëntenraad van Simetri
De CCC bestaat uit cliënten en/of hun vertegenwoordigers en staat onder leiding van een onafhankelijke voorzitter. Zij vergaderen met de Directie over Simetribreede vraagstukken zoals kwaliteit, cliënttevredenheid, aanpassingen in wetgeving, wijzigingen in de organisatie, innovaties, financiën en huisvesting.
Taken en verantwoordelijkheden van CCS-leden:
Deelnemen aan vergaderingen;
Meedenken en meepraten over zaken die cliënten raken;
Deelnemen aan activiteiten van de CCS;
De eigen cliëntenraad informeren over de activiteiten van de CCS;
De achterban informeren over activiteiten van de CCS;
Achterban raadplegen voor advies;
Wil je meer weten? Bel met meneer Kenan Tastan (Directeur) of mail dan met info@simetri.nl